Există câteva modalități pentru a plasa o comandă la noi, printre care se numără:
- Direct pe site: www.stefmarieartcraft.ro
- Telefonic, la numărul: +40757 854 220
- Pe Whatsapp, la numărul: +40757 854 220
- Prin e-mail, la adresa: stef.marieartcraft@yahoo.com
În cazul comenzilor personalizate, cel mai ușor este direct pe Whatsapp sau pe e-mail,
unde puteți lăsa în scris toate informatiile necesare, alături de fotografii, detalii, adrese, schițe, întrebări sau nelamuriri, etc.
............................................
Când vine vorba de papetăria personalizată de nuntă, botez sau alte evenimente din viața voastră, luăm legătura cu clienții noștri
pe Whatsapp sau pe e-mail, unde putem păstra o evidență a informațiilor furnizate și a corectitudinii acesora.
DE CE este important ca informațiile să fie scrise și nu dictate?
Când vine vorba de nume sau denumiri specifice, acestea trebuie furnizate către noi în forma lor
corecta, atât din punct de vedere gramatical cât și fonetic, pentru a evita eventualele greșeli de redactare.
...................................................................................................................................
Fie că alegi o invitație ce face parte deja din portofoliul nostru, fie că îți dorești ceva personalizat
care să vă caracterizeze 100%, îți stăm la dispoziție cu cele mai bune idei.
CARE sunt pașii dacă v-ați hotărât că vreți să colaborați cu noi?
1. Alegeți modelul preferat și ne furnizați următoarele informații:
numele voastre, ale părinților, ale nașilor, locațiile alături de ore, data limită împreună cu numerele de telefon pentru confirmări și cui aparțin.
Tot la acest pas ne puteți oferi mai multe informații despre cum v-ați dori să arate, despre format, aranjare, culori, numărul de bucăți de care aveți nevoie, tipul de carton dorit sau alte informații relevante pentru a va oferi cel mai bun raport calitate-preț.
ATENTIE! Numărul minim de invitații pe care le putem printa este de 20 buc.
2. În maxim 48 de ore vom reveni la dumneavoastră cu o macheta digitală, pe care vom face eventualele corecturi daca va fi necesar.
Este foarte important ca informațiile furnizate să fie corecte, iar dacă doriți ca textul să conțină diacritice, vă rugăm să le includeți.
Dupa OK-ul final asupra machetei, se consideră că fișierul a primit BUNUL DE TIPAR,
ceea ce înseamnă că urmează să fie tipărite iar modificările ulterioare nu mai sunt posibile.
De aceea vă rugăm să citiți cu atenție textul și să semnalați greșelile dacă acestea există, înainte de acest pas.
Nu suntem responsabili pentru greșelile de tipar sesizate după acordul dumneavoastră.
3. Odată aprobată macheta/machetele, va fi necesar un avans de 50% înainte de tipărire și asamblare.
Avansul se achită pe baza facturii, în contul firmei. După plata avansului, rugămintea noastră este să
reveniți cu dovada achitării acestuia, pentru a da cât mai repede comanda în producție.
Diferența de plată se achită la finalizarea comenzii, fie tot în cont, fie ramburs la destinație.
Se poate opta și pentru plata integrală, încă de la început.
Ce fac dacă m-am răzgândit la model după ce am primit deja macheta?
Nu este nicio problemă dacă te-ai răzgândit asupra modelului și ți-a atras atenția altul.
Vom reveni cu macheta noii invitații, însă pentru noua machetă se va percepe un cost suplimentar de 50 lei.
De asemenea, dacă dorești invitații și într-o altă limbă decât cea aleasă inițial, costul machetei va fi tot de 50 lei.
...................................................................................................................................
SFATURI
- Ține cont de durata de execuție atunci când îți calculezi timpul și perioada în care îți dorești să împarți invitațiile,
pentru a evita perioadele aglomerate și eventualele întârzieri.
- Ia în calcul câteva bucăți în plus, pentru a evita o comandă ulterioară.
Nu este nicio problemă să îți expediem invitații suplimentare, însă vei achita transportul încă o dată.
...................................................................................................................................
În cât timp este gata comanda mea și cum se livrează?
Timpul de execuție poate să dureze de la 2 zile până la 2 saptămâni, în funcție de numărul de bucăți, de complexitate
sau de disponibilitatea materialelor la momentul respectiv.
Pentru cei din Galați sau împrejurimi, puteți opta pentru ridicare personală din atelierul nostru,
insă pentru restul țării, expediem în toate localitățile, prin curier rapid direct la ușa ta.
Costurile pentru această modalitate de transport sunt:
- 20 lei pentru plata în cont
- 26 lei pentru plata ramburs
GRATUIT pentru comenzile ce depășesc suma de 500 lei.
